0

Reklamacje

Reklamacje, które związane są z uszkodzeniem mebla podczas jego transportu
będą rozpatrzone tylko i wyłącznie wtedy gdy klient wraz z dostawcą dokona
sporządzenia protokołu szkody. W przypadku nie sporządzenia protokołu szkód z dostawcą,
reklamacja na uszkodzenia mechaniczne szkieł oraz luster będzie realizowane odpłatnie.
W treści reklamacji należy zawrzeć:
- informacje oraz okoliczności dotyczące towaru, przede wszystkim rodzaju szkody oraz daty jej wstąpienia,
- zdjęcia mebli uszkodzonych, informacje odnośnie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Warunkiem uznania reklamacji jest stosowanie się do ogólnych zasad użytkowania oraz konserwacji mebla.
Przestrzeganie szczegółowych zasad użytkowania i konserwacji mebli zawartych w etykiecie dołączonej do mebla.
Różnice dotyczące kolorystyki nie mogą być podstawą reklamacji.
Przedstawione w sklepie kolory mebli z drewna mają charakter wyłącznie orientacyjny.

Towary wysłane poza granice Polski, podlegają reklamacji na terenie Polski.

Druk reklamacjI

Druk reklamacjI